MobilePay Abonnementsbetaling
Nem tilmelding
Hurtigt overblik
Du kan let tilmelde betaling af en abonnementsordning via MobilePay.
Du får nemt overblik og kan administrere dine abonnementsordninger direkte fra app’en.
Du får notifikation dagen før betalingen trækkes.
Du kan frit vælge og ændre, hvilket af dine betalingskort den enkelte abonnementsordning skal tilmeldes.
Ved nyt betalingskort skal du kun opdatere kortoplysninger ét sted.
Du kan slette betaling af en abonnementsordning (det opsiger ikke, din aftale med virksomheden).
Kan jeg tilmelde flere MobilePay konti?
Du kan tilmelde en MobilePay-konto pr. konto, du har hos os.
Hvad sker der, hvis mit kreditkort udløber eller bliver udskiftet?
MobilePay vil, gennem MobilePay app’en, anmode dig om at opdatere dine kortoplysninger.
Vil jeg få besked inden betaling sker?
Hvis du slår push-beskeder til i MobilePay, vil du 8 dage før kunne se fremtidige betalinger. Og dagen før betaling vil du få en notifikation med beløb til betaling.
Hvem kan tilmelde sig MobilePay?
Alle med et abonnement eller 3Afbetaling hos os kan tilmelde sig MobilePay.
Hvad er beløbsgrænsen på MobilePay?
Der gælder de samme daglige og årlige beløbsgrænser på MobilePay, som ved andre transaktioner.
Kan jeg betale med MobilePay i en 3Butik?
Nej, men vi kigger konstant på, hvad der kan være den bedste oplevelse i vores butikker.
Kan jeg annullere min betaling i app’en?
Ja, du kan til enhver tid afvise din betalingsaftale, dette vil dog ikke opsige dit abonnement hos os.
Kan jeg opsige mit abonnement gennem MobilePay?
Nej, du kan kun afmelde din betalingsaftale.
Kan jeg betale up-front beløb via MobilePay?
Ja. Når du køber et device (mobil, tablet, router) eller et abonnementer på 3.dk, kan du betale med MobilePay.
Kan jeg indbetale restbeløbet af min 3Afbetaling via MobilePay?
Nej, det er desværre ikke muligt.
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig for at næste regning bliver trukket via MobilePay?
Den 14. i måneden.
Hvornår vil jeg blive trukket for min regning?
Du vil altid blive trukket den sidste bankdag i måneden.
Får jeg en gyldig regning i forbindelse med betalingen?
MobilePay håndterer alene betalingen. Vi fortsætter derfor med at udsende din regning via mail, som du også altid kan finde på Mit 3.
Hvad koster det mig at bruge MobilePay?
MobilePay er gratis og har ingen gebyrer eller omkostninger for dig.
Kan jeg ændre betalingskort, hvor pengene skal trækkes fra?
Ja, du kan nemt og hurtigt vælge et andet betalingskort i MobilePay app’en.