Vi udvikler på den nye Mit 3 app og vil rigtig gerne give dig chancen for at prøve den nye app før alle andre.
Du får mulighed for at opleve den nye app og give din personlige feedback undervejs. Hvad virker godt? Hvad kan gøres bedre? Du kan også være med til at afgøre, hvilke funktioner, der skal komme som de næste.
Vi ønsker din vigtige feedback som kunde tidligt i forløbet, så app’en i starten være simpel med begrænset indhold og funktioner.
Download den nye app til din mobil. Vær opmærksom på, at du som Apple-bruger skal downloade den officielle Apple TestFlight-app for at prøve den nye Mit 3 app.
På forsiden har du mulighed for at give feedback på din oplevelse. Hvad fungerer godt? Hvad fungerer mindre godt? Gerne med så mange detaljer som muligt.
Spørgsmålene kan variere fra gang til gang. Eller måske vi spørger dig til, hvilken funktion der skal komme som den næste.
Der vil løbende komme nye funktioner og indhold. Vælger du at modtage push-notifkationer, får du besked, når det sker.
Du kan sætte dit præg og få lov til at uddybe dine holdninger som særlig udvalgt testbruger.
Tilmeld dig i formularen, så kontakter vi dig, så du kan give udvidet feedback på den nye app.
Til en start vil app’en være simpel, men der vil løbende blive tilføjet nye, spændende funktioner og indhold.
Simpelt dashboard med mulighed for feedback
Forbrugsoversigt
Regningsoversigt
Kan jeg have og bruge den nye app og den nuværende Mit 3 app samtidig?
Du kan sagtens have begge app’s installeret og bruge dem samtidigt.
Hvad kan app’en?
Det er vigtigt for os at invitere dig ind som bruger tidligt, så du kan være med i det videre forløb med at udvikle app’en.
Til en start indeholder app’en en forside, hvor det er muligt at give feedback. Derudover er det muligt at se sine regninger og forbrug.
Vi kommer løbende til at tilføje flere informationer og flere funktioner. Vil du have besked, når vi tilføjer nye funktioner, kan du tilvælge push notifikationer.
Hvilke push notifikationer vil jeg modtage?
I starten sender vi kun push notifikationer, når der kommer nye funktioner og forbedringer.
Hvorfor kan jeg ikke give feedback?
Det kan skyldes 3 ting:
1. For at give feedback, kræver det, at du har givet samtykke til statistik. Det gør du ved at gå ind i Indstillinger, og under samtykke vælge statistik til. Herefter er det muligt at give feedback.
2. Du kan kun give feedback én gang pr. besøg. Har du derfor allerede givet feedback, kan du først gøre det igen ved næste besøg.
3. I nogle tilfælde lukker vi ned for feedback. Prøv da igen senere.