Gratis de første 2 måneder. 89 kr./md. herefter.
Inkl. skærmbrud, væskeskader og tyveri
Ingen binding
Dækker op til 5 år
.. når du køber en ny mobil eller tablet.
3Forsikring kan kun købes samtidig med en ny mobil, tablet, router eller modem - og dækker kun det produkt, som du køber forsikringen sammen med.
3Forsikring dækker typiske skader som skærmbrud, væskeskader og tyveri. Både i og uden for Danmark. Væskeskader Skulle du komme til at tabe din mobil eller tablet i fx vasken, er du dækket. Skærmbrud Du er dækket ind, hvis du kommer til at ødelægge skærmen. Tyveri Får du stjålet din mobil eller tablet, bliver den erstattet af en ny.
Du er dækket fra første dag og 5 år frem. I den periode kan du få dækket op til tre skader med en selvrisiko på kun 499 kr. ved første skade.
Anmelder du to skader inden for 12 måneder, fordobles selvrisikoen på anden skade til 998 kr. Der er desuden ingen bindingsperiode på 3Forsikring.
Vi har samlet betingelserne i en fin oversigt.
Hvad er min selvrisiko?
Du betaler kun 499,- i selvrisiko. Får du to skader inden for 12 mdr., stiger selvrisikoen til 998 kr.
Hvor mange skader dækker 3Forsikring?
Forsikringen dækker op til tre skader, hvorefter forsikringen opsiges.
Du har 14 dages fortrydelsesret
Ifølge dansk lov kan du fortryde købet af 3Forsikring inden for 14 dage.
Hvordan køber jeg 3Forsikring?
3Forsikring kan kun købes sammen med køb af ny mobil, tablet, router eller modem.
Op til 1.750 kr. ved misbrug
Du kan få dækket omkostninger ved misbrug op til 1.750 kr pr. skade.
Op til 15.000 kr. pr. skade
Reparation af eksisterende eller ombytning til tilsvarende model dækkes op til 15.000 kr. pr. skade.
Dækker forsikringen i hele verden?
Forsikringen dækker også skader og tyveri i udlandet. Dog ikke lande under økonomiske sanktioner.
Hvordan opsiger jeg?
Forsikringen udløber automatisk efter dækningsperioden på 60 måneder. Du kan altid opsige forsikringen før, hvis du ikke mener, at du har brug for den. Så skal du bare være opmærksom på, at du opsiger den pr. dags dato.
Hvad er klageproceduren?
Klageproceduren fremgår af forsikringsbetingelserne, men du er velkommen til enten at rette henvendelse til 3Forsikring på 88 13 92 93 eller ved at skrive en mail til klage@wia.dk. Husk at læse vores klagevejledning.