Hjælpecenter

Abonnementsændring


Hvis du ændrer dit abonnement, vil dette fremgå tydeligt i regningsdetaljerne under sektionen 'Nyt/ændret abonnement og tilvalg'.

Her kan du finde navnet og perioden for opkrævning af både dit tidligere og nye abonnement. Da dit tidligere abonnement er forudbetalt for den kommende regningsperiode, vil beløbet for dit nye abonnement blive modregnet.

I eksemplet nedenfor kan du se, at beregningen for 'Nyt/ændret abonnement og tilvalg' er -17,08 kroner, da det nye abonnement er billigere end det tidligere.

Har du endnu ikke ændret dit abonnement, men ønsker at gøre det, kan du gøre det på Mit 3 Selvbetjening.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os

Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.