Hvis du ikke vælger en af vores betalingsmetoder, vil dine fremtidige regninger blive sendt til e-Boks, hvor du selv skal sørge for manuel betaling. Bemærk, at der i så fald pålægges et månedligt betalingsgebyr på 49 kr.
Hvis du modtager din regning i e-Boks, kan du betale den på Mit 3 Selvbetjening eller via din bank.
Tilmeld dig en af vores gratis (0 kr./måneden) og automatiske betalingsmetoder her:
MobilePay
Automatisk kortbetaling
Skal du betale din regning via din bank?
Hvis du skal foretage en indbetaling manuelt via din bank, skal du indtaste indbetalingen i dette format: Type <regningsnummer* + kreditornummer<
Fx. +71 <000610xxxxxxxx* + 82246223<
*dit regningsnummer finder du øverst i højre hjørne på din regning på Mit 3. Det starter altid med 61 og består i alt af 12 cifre. Ved betaling over netbank skal du tilføje 000 foran som i eksemplet: 000610xxxxxxxxx.
Skal du betale din regning fra udlandet?
Skal du foretage en indbetaling fra udlandet, skal du bruge følgende oplysninger:
IBAN: DK7952950010008352
S.W.I.F.T Address: ESSEDKKK
Husk at oplyse hvilket kundenummer og regningsnummer du indbetaler for. Disse oplysninger finder du øverst til højre på din regning.
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik