Du har mulighed for at tilmelde dig månedlige betalinger med MobilePay.
Med MobilePay får du et godt overblik over både dine nuværende og kommende betalinger, og du kan nemt skifte mellem dine tilmeldte betalingskort. Betalingen sker automatisk hver måned, når du er tilmeldt. Vær dog opmærksom på, at du skal tilmelde dig senest d. 10. i måneden, for at din næste regning bliver trukket automatisk.
Det bedste af det hele er, at det er gratis, så du undgår alle administrationsgebyrer.
Gå til 3.dk/MobilePay
Indtast din fødselsdato og dit 3-mobilnummer
Du modtager en SMS med en sikkerhedskode
Indtast koden og dit telefonnummer, og afslut tilmeldingen i MobilePay-appen.
Du kan også opdatere din betalingsmetode via Mit 3 Selvbetjening.
Kan jeg tilmelde flere MobilePay konti?
Du kan tilmelde én MobilePay konto pr. konto du har hos os.
Hvad sker der, hvis mit betalingskort udløber eller bliver udskiftet?
MobilePay anmoder dig om at opdatere dine kortoplysninger gennem MobilePay app’en.
Får jeg besked inden betalingen sker?
Hvis du slår push-beskeder til i MobilePay, vil du kunne se kommende betalinger 8 dage i forvejen. Dagen før betalingen vil du modtage en notifikation med det beløb, der skal betales.
Hvem kan tilmelde sig MobilePay?
Alle med et abonnement eller 3Afbetaling hos os kan tilmelde sig MobilePay.
Kan jeg betale med MobilePay i en 3Butik?
Nej, men vi kigger konstant på, hvad der kan være den bedste oplevelse i vores butikker.
Kan jeg annullere min betaling i App’en?
Ja, du kan til enhver tid afvise din betalingsaftale, dette vil dog ikke opsige dit abonnement hos os.
Kan jeg opsige mit abonnement gennem MobilePay?
Nej, du kan kun afmelde din betalingsaftale.
Kan jeg lave forudbetalingsbeløb via MobilePay?
Nej, dette er ikke muligt.
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig for at næste regning bliver trukket via MobilePay?
Den 10. i måneden.
Hvornår vil jeg blive trukket for min regning?
Din regning trækkes altid den sidste bankdag i måneden.
Får jeg en gyldig regning i forbindelse med betalingen?
MobilePay håndterer kun betalingen. Vi fortsætter derfor med at udsende din regning via mail, som du også altid kan se på Mit 3.
Hvad koster det at bruge MobilePay?
Det koster dig ingenting at bruge MobilePay – der er hverken gebyrer eller andre omkostninger.
Kan jeg ændre det betalingskort, pengene trækkes fra?
Ja, det er nemt at skifte til et andet betalingskort i MobilePay-appen.
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik