Hjælpecenter

Fortrydelsesret


Fortrydelse af køb i 3Butik

Hvis du fortryder et køb af et abonnement uden hardware foretaget i en 3Butik, skal du kontakte os inden 14 dage fra aftalens indgåelse. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis abonnementet ikke er taget i brug, hvilket betyder, at SIM-kortet ikke må indsættes eller aktiveres.

Ved køb af hardware i en 3Butik har du også 14 dages fortrydelsesret, men kun hvis hardware returneres i ubrudt emballage, og du kontakter os inden for fristen. Bemærk, at fortrydelsesretten bortfalder, hvis du ikke henvender dig i en 3Butik inden for 14 dage.

Fortrydelse af køb via kundeservice eller 3.dk

Ved køb af abonnement uden hardware via kundeservice eller på vores hjemmeside har du 14 dages fortrydelsesret fra aftalens indgåelse.

Ved køb af hardware gælder fortrydelsesretten fra den dag, du modtager varen. Returneringen skal ske ved hjælp af den vedlagte returlabel. Hvis du har mistet returlabelen, hæfter du selv for returfragten og skal sende varen til:

HI3G Denmark ApS Postboks 200, 0914 Københavns Pakkecenter, Danmark

Bemærk, at varer købt via kundeservice eller på 3.dk ikke kan returneres i en 3Butik. Returneringen skal ske til den angivne adresse.

Returkrav

Ved returnering skal al indhold, inklusive den originale salgsæske, returneres. Mangler der indhold, kan vi opkræve betaling for det manglende. Ved køb i en 3Butik skal varen returneres i ubrudt emballage.

Ved returnering af en iPhone eller iPad skal funktionen “Find min iPhone” deaktiveres via indstillinger/iCloud/Find min iPhone. Hvis dette ikke gøres, vil produktet være værdiløst, og du vil blive opkrævet den fulde pris for produktet.

Du kan læse om yderligere specifikationer i vores salgs- og leveringsbetingelser eller abonnementsvilkår.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os

Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.