Du kan bestille et nyt SIM-kort eller eSIM på tre forskellige måder:
Bestil via Mit 3 Selvbetjening: Hvis du bestiller et fysisk SIM-kort, vil det blive sendt til din CPR-adresse inden for to arbejdsdage. Ved bestilling af eSIM skal du logge ind med MitID.
Besøg en 3Butik: Den kontraktansvarlige skal møde op og fremvise gyldigt billed-ID.
Kontakt kundeservice: Du kan kontakte kundeservice som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det skal være kontraktansvarlig, som kontakter kundeservice.
Hvad koster det?
Et nyt SIM-kort koster 100 kr. inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, at du som eksisterende kunde kan skifte til eSIM helt gratis.
Ved tyveri
Hvis du har mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort eller eSIM, når du spærrer dit eksisterende kort. Husk derfor at bestille et nyt, når du ringer ind for at spærre dit abonnement.
Ved hemmelig adresse
Hvis du har hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende et fysisk SIM-kort, når det bestilles via Mit 3 Selvbetjening. Kontakt derfor kundeservice for hjælp.
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik