Hvis din telefon skal sendes til reparation, eller du står og skal sælge den, har du måske brug for en købskvittering. På købskvitteringen fremgår både telefonmodellen, IMEI-nummeret og reklamationsperiodens udløb.
Du kan hente købskvitteringen ved at tilgå Mit 3 Selvbetjening.
Hvad er betyder reklamationsret?
Reklamationsret er din lovbestemte ret til at klage over et produkt, hvis det har fejl eller mangler, der var til stede ved købet, eller som opstår inden for en bestemt periode. I Danmark varer reklamationsretten normalt 2 år. Det betyder, at du som forbruger kan kræve reparation, ombytning, afslag i prisen eller få pengene tilbage, hvis produktet ikke lever op til det aftalte eller forventede.
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik