Læs her hvordan du kan indsende din klage til os.
Vi ønsker. at alle vores kunder får en god behandling, og vi tager det meget seriøst, hvis du har oplevet det modsatte. Vi har derfor et specialiseret team, som arbejder på én ting: At gøre dine oplevelser hos os bedre. Når du henvender dig til os, får vi mulighed for at gå vores service igennem i sømmene. Vi er en virksomhed i konstant udvikling, og vi gør en ihærdig indsats for at se på, hvordan vi kan forbedre os.
Derfor er det især afgørende for vores udvikling og optimering af kundeoplevelsen, at vi også kender vores kunders oplevelser. Derfor hører vi gerne fra dig, hvis du ønsker at klage.
Du kan i de fleste tilfælde få løst din sag og besvaret dine spørgsmål, når du kontakter kundeservice. De kan hurtigt løse det og rette eventuelle fejl og misforståelser med det samme.
Privat: 70 313 313
Erhverv: 70 313 000
Send din klage via formularen her på siden, og vi besvarer inden for 4 hverdage.
Send din klage på mail til klage@3.dk, og vi besvarer inden for 4 hverdage.
3 (Hi3G Denmark ApS) Fadet 4 1799 København V Att.: Solutions
Hvis vi har givet dig afslag på din klage, og du er uenig i vores afgørelse, har du tre muligheder for at gå videre med den:
Handler din klage om dit abonnement (fx regninger), kan du klage til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3. th., 1609 København V, tlf. 33 18 69 00, www.teleanke.dk. Du skal betale et gebyr til Teleankenævnet for at klage.
Handler din klage om dit abonnement (fx regninger), kan du klage til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3. th., 1609 København V, tlf. 33 18 69 00, www.teleanke.dk. Du skal betale et gebyr til Teleankenævnet for at klage.
Du kan også indgive din klage gennem Europa-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr. Det er særligt relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse klage@3.dk