Har du mistet din mobil eller dit bredbånd er det vigtigt, at du spærrer for SIM-kortet, så du undgår et evt. misbrug af dit abonnement. Du kan også altid blot vælge at spærre for dit SIM-kort uden at have mistet dit udstyr.
Inden for normal åbningstid kan du gå ind i en af vores butikker, hvor personalet vil hjælpe dig med spærring. Find din nærmeste butik her.
Ring hele døgnet til vores telefoniske selvbetjening på 70 313 123 for at spærre dit SIM-kort.
Bemærk, betaling af dit abonnement fortsætter uændret. Der følger ikke et nyt SIM-kort med ved spærring af SIM-kort. Ønsker du et nyt SIM-kort skal dette bestilles ved siden af.
Har du 3Forsikring, så læse mere om hvordan du skal anmelde skaden her.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik