Spær din mobil eller dit bredbånd

Har du mistet din mobil eller dit bredbånd er det vigtigt, at du spærrer for SIM-kortet, så du undgår et evt. misbrug af dit abonnement. Du kan også altid blot vælge at spærre for dit SIM-kort uden at have mistet dit udstyr. 

Hvordan gør du? 

  • Du kan spærre for dit SIM-kort i en af vores 3Butikker
    Inden for normal åbningstid kan du gå ind i en af vores butikker, hvor personalet vil hjælpe dig med spærring. Find din nærmeste butik her.
  • Du kan spærre for dit SIM-kort ved telefonisk kontakt
    Ring hele døgnet til vores telefoniske selvbetjening på 70 313 123 for at spærre dit SIM-kort. 

Bemærk, betaling af dit abonnement fortsætter uændret. Der følger ikke et nyt SIM-kort med ved spærring af SIM-kort. Ønsker du et nyt SIM-kort skal dette bestilles ved siden af. 

Har du 3Forsikring, så læse mere om hvordan du skal anmelde skaden her.

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder