Tyveri og reparation

Spær din mobil eller dit bredbånd

Har du mistet din mobil eller dit bredbånd er det vigtigt, at du spærrer for SIM-kortet, så du undgår et evt. misbrug af dit abonnement. Du kan også altid blot vælge at spærre for dit SIM-kort uden at have mistet dit udstyr.

Du kan spærre for dit SIM-kort i en af vores 3Butikker

Inden for normal åbningstid kan du gå ind i en af vores butikker, hvor personalet vil hjælpe dig med spærring. Find din nærmeste butik her.

Du kan spærre for dit SIM-kort ved telefonisk kontakt

Ring hele døgnet til vores telefoniske selvbetjening på 70 313 123 for at spærre dit SIM-kort.

Bemærk, betaling af dit abonnement fortsætter uændret. Der følger ikke et nyt SIM-kort med ved spærring af SIM-kort. Ønsker du et nyt SIM-kort skal dette bestilles ved siden af.

Har du 3Forsikring, så læse mere om hvordan du skal anmelde skaden her.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.