Gemme alle data og lave en sikkerhedskopi af din mobil/tablet. Billeder, apps, kontakter og meget mere til, bliver slettet når din telefon er til reparation
Deaktivere din låsekode/sikkerhedskode på din mobil/tablet
Du skal slå 'Find min iPhone/iPad' fra. Du slår det fra via indstillingerne eller via iCloud.com
Hvis du benytter dig af et eSIM, skal du huske at eSIM profilen skal fjernes. Du har to muligheder for dette:
Indstillinger – generelt – nulstil – slet alt indhold og indstillinger – slet iPhone – slet alt
Indstillinger – mobilnetværk – vælg det nummer det drejer sig om – fjern abonnement
Din mobil/tablet bliver opdateret til den nyeste version af styresystemet
Vi bestræber os efter, at du får din mobil/tablet tilbage fra reparationen inden for 14 dage
Din mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 måneder efter, at du har fået besked om, at den er retur i en 3Butik
Det koster 275 DKK i et undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig, at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og du fortsat ønske din mobil/tablet retur
Du kan læse mere om dine rettigheder her.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik