Tyveri og reparation

Inden en reparation

Dette skal du gøre, før du indleverer din mobil/tablet til reparation:

  • Gemme alle data og lave en sikkerhedskopi af din mobil/tablet. Billeder, apps, kontakter og meget mere til, bliver slettet når din telefon er til reparation

  • Deaktivere din låsekode/sikkerhedskode på din mobil/tablet

Har du en iPhone eller en iPad, skal du gøre følgende før du indleverer til reparation:

  • Du skal slå 'Find min iPhone/iPad' fra. Du slår det fra via indstillingerne eller via iCloud.com

  • Hvis du benytter dig af et eSIM, skal du huske at eSIM profilen skal fjernes. Du har to muligheder for dette:

  1. Indstillinger – generelt – nulstil – slet alt indhold og indstillinger – slet iPhone – slet alt

  2. Indstillinger – mobilnetværk – vælg det nummer det drejer sig om – fjern abonnement

Dette skal du være opmærksom på:

  • Din mobil/tablet bliver opdateret til den nyeste version af styresystemet

  • Vi bestræber os efter, at du får din mobil/tablet tilbage fra reparationen inden for 14 dage

  • Din mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 måneder efter, at du har fået besked om, at den er retur i en 3Butik

  • Det koster 275 DKK i et undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig, at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og du fortsat ønske din mobil/tablet retur

Du kan læse mere om dine rettigheder her.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.