Når du bestiller Wype, sender vi din aktiveringskode som SMS og som mail til den mailadresse, du oplyste i forbindelse med oprettelsen af dit mobil- eller bredbåndsabonnement. Det er derfor vigtigt, at vi kender din aktuelle mailadresse – du kan se den registrerede mail på selvbetjeningen under ”Mine oplysninger”.
Modtager du ikke en kode, kan du prøve at trykke på Har du glemt din adgangskode på Bonniers loginside.
Har du mistet din aktiveringskode, kan du få hjælp ved at kontakte kundeservice.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik