Hvis du befinder dig i udlandet og oplever, at din telefon bliver spærret, kan det skyldes, at du har nået din Saldokontrol Data Udland-grænse for dataforbrug i udlandet udover dit abonnement.
Saldokontrol Data Udland er en funktion, der automatisk spærrer for dataforbrug i udlandet, når beløbsgrænsen er nået. Standardgrænsen er på 450 kr. og tilføjes automatisk ved oprettelse af dit abonnement.
Hvis din telefon er blevet spærret, kan du fjerne spærringen ved at hæve grænsen for Saldokontrol Data Udland via Mit 3 Selvbetjening.
Log ind på Mit 3 Selvbetjening.
Klik på "Abonnementer", og vælg det relevante telefonnummer.
Åbn valgmulighederne i højre hjørne.
Under indstillinger kan du administrere "Saldokontrol Data Udland" ved at klikke på "Ændre".
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik