Din betalingsdato afhænger af den anvendte betalingsmetode:
Automatisk Kortbetaling og MobilePay: Sidste hverdag i måneden.
Betalingsservice (ikke længere tilgængelig): Første hverdag i måneden.
Manuel betaling: Sidste hverdag i måneden.
Hvis betalingen ikke gennemføres inden for betalingsfristen, pålægges et rykkergebyr på 100 kr. Ved manglende betaling risikerer du, at telefonen spærres for udgående trafik. Dertil koster genåbning 200 kr. og sker automatisk, når regningen er betalt.
Ved fortsat udebleven betaling kan sagen overdrages til inkasso, og du risikerer at blive registreret i RKI Kreditinformation A/S.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik