Regning og betaling

Skift betalingskort

Når du får et nyt betalingskort, er det vigtigt at opdatere dine kortoplysninger, så dine regninger fortsat betales automatisk.

Sådan tilmelder du dit nye kort:

  1. Gå til kortbetaling.3.dk

  2. Udfyld felterne som anvist

  3. Indtast dine nye kortoplysninger

Du kan også opdatere din betalingsmetode via Mit 3 Selvbetjening.

For at sikre, at dit kort tilmeldes korrekt, skal du dobbelttjekke, at det er det rigtige kundenummer, der er angivet. Du kan finde dit kundenummer på Mit 3, din månedlige regning og din kontrakt.

Hvis du får et nyt kort og ikke opdaterer dine kortoplysninger, kan vi ikke trække betalingen for din regning, og du skal derfor betale den manuelt. Af hensyn til din sikkerhed opbevarer vi ikke dine kortoplysninger. Vores kundeservice kan vejlede dig i, hvordan du opdaterer dine oplysninger, men vi kan ikke indtaste dem for dig.

Bemærk, at hvis du ikke allerede tilmeldt automatisk kortbetaling, gælder følgende: Tilmelding før den 10. i måneden træder straks i kraft, mens tilmelding efter den 10. først vil gælde fra den følgende måned. Indtil da skal regningen betales manuelt.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.