Betaling af restbeløb
Ønsker du at betale din 3Afbetaling ud, skal du kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at betale restbeløbet. Det er ikke muligt at betale restbeløbet af din afbetaling på selvbetjeningen.
Ændringer der kan påvirke din afbetalings aftale
Det er muligt at opsige dit abonnement eller flytte dit nummer over til et andet teleselskab og fortsat lade sin afbetalings aftale løbe videre. Bemærk, ved køb af en 3Afbetaling, binder du dig til dit abonnement i seks måneder. Hvis du vil skifte abonnement, imens du er omfattet af bindingsperioden, skal du huske, at du kun kan opgradere dit abonnement.
Hvis du mister eller får ødelagt din mobil, tablet eller router fortsætter din 3Afbetaling og din tilbageværende regning skal fortsat betales, medmindre du vælger at betale restbeløbet af din 3Afbetaling.
Ønsker du at købe en ny mobil eller tablet, skelnes der mellem to situationer:
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder