Bliv rejseklar til ferien
Vi har samlet de vigtigste informationer omkring opkald og dataforbrug i udlandet til dig. Du finder også en generel tjekliste, så du hurtigt kan blive klar til ferien. Se mere her
Oplever du problemer i udlandet?
- Ingen tjeneste - læs mere her
- Du kan vælge netværket manuelt på din enhed:
Hvis du vælger netværket manuelt, giver du din enhed en hjælpende hånd. Din enhed bør kunne fange netværket automatisk, men har du været et sted hvor din enhed ikke kunne skabe forbindelse til netværket (metroer, skove, fly), kan du hjælpe din enhed på vej ved at vælge netværket manuelt.
Få hjælp til at vælge netværket manuelt, ved at finde din enhed her -
Du kan nulstille dine netværksindstillinger på din enhed
Hvis din enhed fortsat ikke kan skabe forbindelse til netværket, efter du har valgt et netværk manuelt, kan du nulstille netværksindstillingerne på din enhed. Det gør, at din enhed "cutter" den forbindelse den forsøger at skabe og derefter forsøger igen på ny. Bemærk, evt. password til wifi, bliver slettet.Få hjælp til at nulstille netværksindstllingerne, ved at finde din enhed her
Du skal desuden sikre dig, at du har et abonnement der kan bruges i udlandet. Det kan også være, at det er opsat en spærring for brug i udlandet, som f.eks. 3Børnsikring. Dette kan du administrere på Mit 3. Bemærk, det skal være kontraktansvarlig der administrere spærringer og evt. kontakter kundeservice for at få dem fjernet.