Saldokontrol sikrer, at dit forbrug i en regningsperiode ikke overstiger den beløbsgrænse, som du har valgt. Regningsperioden løber fra den 16. i en måned til den 15. i den næste.
Hvis din telefon pludselig bliver spærret, kan det skyldes, at du har nået din saldokontrolgrænse for forbrug udover abonnementet. Dette sker ofte ved brug i udlandet, opkald til udlandet eller køb via mobilen (fx busbilletter og donationer). Når telefonen er spærret, kan du ikke foretage opkald, sende beskeder eller bruge data.
For at genåbne din telefon kan du hæve saldokontrollen via Mit 3 Selvbetjening.
Opkald
SMS/MMS
Data
Alt forbrug i udlandet, inklusive data, opkald og beskeder.
Bemærk, at forbrug i udlandet opdateres én gang dagligt, hvilket kan føre til overskridelse af forbrugsgrænsen. I sjældne tilfælde kan det tage op til tre måneder at opdatere forbrug fra udlandet.
Abonnement
Tillægs- og rabatpakker
Afdragsordninger
Du kan tilføje, ændre eller fjerne Saldokontrol på Mit 3 ved at bruge den firecifrede PIN-kode, som du fik ved oprettelsen. Har du mistet koden, kan du bestille en ny via Mit 3 eller ved at kontakte kundeservice.
Sådan gør du:
Log ind på Mit 3.
Klik på "Abonnementer" og vælg det relevante telefonnummer.
Åbn valgmulighederne i højre hjørne.
Administrer Saldokontrol under indstillinger ved at klikke på "Ændre".
Du kan også sætte Saldokontrol på pause for en periode. Vær opmærksom på, at en pause eller fjernelse kan føre til en højere regning, hvis forbruget overstiger din grænse.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik