Abonnement og nummer

Bestil et nyt SIM-kort/eSIM

Du kan bestille et nyt SIM-kort eller eSIM på tre forskellige måder:

  1. Bestil via Mit 3 Selvbetjening: Hvis du bestiller et fysisk SIM-kort, vil det blive sendt til din CPR-adresse inden for to arbejdsdage. Ved bestilling af eSIM skal du logge ind med MitID.

  2. Besøg en 3Butik: Den kontraktansvarlige skal møde op og fremvise gyldigt billed-ID.

  3. Kontakt kundeservice: Du kan kontakte kundeservice som kan bestille et SIM-kort/eSIM til dig. Det skal være kontraktansvarlig, som kontakter kundeservice.

Værd at vide om nyt SIM-kort/eSIM

Et nyt SIM-kort koster 100 kr. inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. Bemærk, at du som eksisterende kunde kan skifte til eSIM helt gratis.

Hvis du har mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort eller eSIM, når du spærrer dit eksisterende kort. Husk derfor at bestille et nyt, når du ringer ind for at spærre dit abonnement.

Hvis du har hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende et fysisk SIM-kort, når det bestilles via Mit 3 Selvbetjening. Kontakt derfor kundeservice for hjælp.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.