Der kan være forskellige årsager til, at dit nummer ikke kan flyttes over til os. Nedenfor har vi listet de typiske årsager og hvordan du skal forholde dig til fejlen. Klik på dem for at læse mere.
Der kan være forskellige årsager til, at dit nummer ikke kan flyttes over til os. Nedenfor har vi listet de typiske årsager og hvordan du skal forholde dig til fejlen. Klik på dem for at læse mere.
Udfyld fuldmagt med dit korrekte SIM-kort-nummer, som du kan finde på selve SIM-kortet eller ved at kontakte dit tidligere teleselskab.
Hvis der sker fejl i forbindelse med nummerflytning, kan du være berettiget til kompensation. Du har ret til kompensation i følgende tre tilfælde:
a) Nummerflytning gennemføres ikke på den aftalte dato på grund af 3’s eller afgivende teleudbyders forhold,
b) Nummerflytning medfører afbrudt telefonforbindelse i mere end 24 timer, eller
c) Nummerportering sker uden din accept.
Krav om kompensation skal rettes til 3 senest seks måneder efter, at nummerporteringen er korrekt gennemført. Størrelsen på kompensationen afhænger af årsagen.Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder