Abonnement og nummer

Købskvittering

Hvis din telefon skal sendes til reparation, eller du står og skal sælge den, har du måske brug for en købskvittering. På købskvitteringen fremgår både telefonmodellen, IMEI-nummeret og reklamationsperiodens udløb.

Du kan hente købskvitteringen ved at tilgå Mit 3 Selvbetjening.

Værd at vide om købskvitteringer

Reklamationsret er din lovbestemte ret til at klage over et produkt, hvis det har fejl eller mangler, der var til stede ved købet, eller som opstår inden for en bestemt periode. I Danmark varer reklamationsretten normalt 2 år. Det betyder, at du som forbruger kan kræve reparation, ombytning, afslag i prisen eller få pengene tilbage, hvis produktet ikke lever op til det aftalte eller forventede.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.