Mit 3 Selvbetjening giver dig bl.a. adgang til at skifte abonnement, overdrage numre, finde regninger, se forbrug, tilkøbe underholdning og meget mere.
Du kan tilgå Mit 3 Selvbetjening i sidepanelet til venstre, eller du kan hente Mit 3-appen, som giver dig nem og hurtig adgang til selvbetjeningen.
Alt efter om du er bruger, administrator eller ejer af abonnementet/-erne, er der forskel på hvilken adgang du har til Mit 3 Selvbetjening. Din adgang til Mit 3 Selvbetjening definerer ligeledes rettigheder til support i butik og ved henvendelse til kundeservice.
Hvordan opretter jeg et administrator login/e-mail login?
Er det første gang, du besøger Mit 3, skal du starte med at logge ind med MitID.
Derefter kan du oprette et eller flere mailadgange til fremtidigt brug. Det gør du ved at logge ind på dit navn øverst i højre hjørne i Mit 3 og vælge 'Brugere'.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan huske min adgangskode?
Er du ejer af abonnementet, kan du logge ind med MitID i stedet.
Alternativt kan du nulstille dit login ved at trykke på Glemt adgangskode, efter du har valgt at logge ind med din mailadresse.
Logger du ind med telefonnummer, skal du ikke huske din adgangskode. Du får nemlig en ny engangskode tilsendt hver gang, du logger ind.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager en mail til nulstilling af adgangskode?
Modtager du ikke en mail til nulstilling af din adgangskode, kan det være, fordi din mail ikke er oprettet som bruger på Mit 3 Selvbetjening.
1. For at se, hvilke brugere der hører til dit Mit 3, kan du logge ind med MitID.
2. Herefter kan du klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælge ‘Brugere’.
3. Under 'Brugere' får du en oversigt over de mailadresser, der har adgang.
4. Hvis din mailadresse fremgår korrekt under 'Brugere', kan du prøve at slette dit mail-login og oprette det igen.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan huske, hvilken mail jeg har oprettet login med?
1. Log ind med MitID.
2. Herefter kan du klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælge 'Brugere'.
3. Under 'Brugere' får du en oversigt over, hvilke mailadresser der har adgang, samt mulighed for at slette og tilføje mailadresser.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager en adgangskode via SMS?
Prøv at logge ind med din mailadresse i stedet.
Virker det ikke, og er du ejer af abonnementet, kan du logge ind med MitID.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har adgang til min gamle mailadresse?
1. Log ind med MitID.
2. Herefter kan du klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælge ‘Brugere’.
3. Under 'Brugere' kan du få en oversigt over de mailadresser, der har adgang, samt oprette og slette maillogins.
Hvorfor kan jeg ikke logge ind med MitID?
Er du helt ny kunde, kan der være lidt forsinkelse i vores systemer, som gør, at du endnu ikke har adgang til Mit 3 Selvbetjening. Prøv igen om en dag eller to.
Er abonnementet ikke tilknyttet dit CPR-nummer, kan du få ejeren til at oprette en adgang til dig vha. mail eller telefonnummer.
Hvad betyder "Log mig ikke af"?
Mit 3 Selvbetjening sørger for, at du automatisk bliver logget ud efter en time. Har du valgt at forblive logget ind, forbliver du automatisk logget ind i Mit 3, indtil du selv logger ud.
Af sikkerhedsmæssige årsager bliver du automatisk logget ud, hvis du ikke har været aktiv i Mit 3 i 60 dage.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik