Abonnement og nummer

Mit 3 Selvbetjening

Mit 3 Selvbetjening giver dig bl.a. adgang til at skifte abonnement, overdrage numre, finde regninger, se forbrug, tilkøbe underholdning og meget mere.

Du kan tilgå Mit 3 Selvbetjening i sidepanelet til venstre, eller du kan hente Mit 3-appen, som giver dig nem og hurtig adgang til selvbetjeningen.

Alt efter om du er bruger, administrator eller ejer af abonnementet/-erne, er der forskel på hvilken adgang du har til Mit 3 Selvbetjening. Din adgang til Mit 3 Selvbetjening definerer ligeledes rettigheder til support i butik og ved henvendelse til kundeservice.

Billedet viser hvilket login man skal benytte til Mit3 i forbindelse med sin brugerrolle.
Hvis man er ejer, skal man logge ind med MitID. Hvis man er administrator skal man logge ind med e-mail. Hvis man er bruger skal man logge ind med telefonnummer.

Værd at vide om Mit 3 Selvbetjening

Er det første gang, du besøger Mit 3, skal du starte med at logge ind med MitID.

Derefter kan du oprette et eller flere mailadgange til fremtidigt brug. Det gør du ved at logge ind på dit navn øverst i højre hjørne i Mit 3 og vælge 'Brugere'.

Er du ejer af abonnementet, kan du logge ind med MitID i stedet.

Alternativt kan du nulstille dit login ved at trykke på Glemt adgangskode, efter du har valgt at logge ind med din mailadresse.

Logger du ind med telefonnummer, skal du ikke huske din adgangskode. Du får nemlig en ny engangskode tilsendt hver gang, du logger ind.

Modtager du ikke en mail til nulstilling af din adgangskode, kan det være, fordi din mail ikke er oprettet som bruger på Mit 3 Selvbetjening.

1. For at se, hvilke brugere der hører til dit Mit 3, kan du logge ind med MitID.

2. Herefter kan du klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælge ‘Brugere’.

3. Under 'Brugere' får du en oversigt over de mailadresser, der har adgang.

4. Hvis din mailadresse fremgår korrekt under 'Brugere', kan du prøve at slette dit mail-login og oprette det igen.

1. Log ind med MitID.

2. Herefter kan du klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælge 'Brugere'.

3. Under 'Brugere' får du en oversigt over, hvilke mailadresser der har adgang, samt mulighed for at slette og tilføje mailadresser.

Prøv at logge ind med din mailadresse i stedet.

Virker det ikke, og er du ejer af abonnementet, kan du logge ind med MitID.

1. Log ind med MitID.

2. Herefter kan du klikke på dit navn øverst i højre hjørne og vælge ‘Brugere’.

3. Under 'Brugere' kan du få en oversigt over de mailadresser, der har adgang, samt oprette og slette maillogins.

Er du helt ny kunde, kan der være lidt forsinkelse i vores systemer, som gør, at du endnu ikke har adgang til Mit 3 Selvbetjening. Prøv igen om en dag eller to.

Er abonnementet ikke tilknyttet dit CPR-nummer, kan du få ejeren til at oprette en adgang til dig vha. mail eller telefonnummer.

Mit 3 Selvbetjening sørger for, at du automatisk bliver logget ud efter en time. Har du valgt at forblive logget ind, forbliver du automatisk logget ind i Mit 3, indtil du selv logger ud.

Af sikkerhedsmæssige årsager bliver du automatisk logget ud, hvis du ikke har været aktiv i Mit 3 i 60 dage.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.