Abonnement og nummer

3Family

Med 3Family får du mulighed for at dele data mellem hele familiens abonnementer.

Alle abonnementer, inklusive dem med 3Family, deler data. Uanset om du har ét eller flere abonnementer med data, bliver det hele samlet i én pulje, som alle deler.

Billedet viser tre hunde som drikker juice med hvert sit sugerør fra samme glas. Billedet portrætterer 3Family funktionen, da juicen repræsenterer en fælles pulje, som hundene deles om.

Værd at vide om 3Family

Med 3Family deler I data på tværs af jeres abonnementer - og der er ingen begrænsning på, hvor mange I skal være om at dele data.

Med 3Family kan I også dele data på tværs af telefon- og mobilt internet-abonnementer, så længe abonnementerne er oprettet under samme kundenummer.

Hvis du pludselig ikke kan komme på internettet, kan det være, at den inkluderede data i 3Family-puljen er opbrugt. Derfor lukker vi midlertidigt for forbindelsen og giver dig mulighed for at købe ekstra data.

Mit 3 Selvbetjening kan du se, om du har opbrugt din indkluderede data.

Ekstra Bruger er et mobilabonnement med fri tale, fri SMS/MMS, 3LikeHome, 3Family og 5G.

En Ekstra Burger har ingen data, men kan benytte data fra 3Family-puljen, hvis der er ét eller flere abonnementer med 3Family inkl. data under samme kundenummer.

Ja. Alle abonnementer inkl. 3Family har 3LikeHome, og der kan i 3LikeHome-lande inden for EU bruges al den inkluderede data og i 3LikeHome-lande uden for EU bruges op til 25 GB data pr. regningsperiode.

1. Find det abonnement som passer til dig og dem du vil dele med.

2. Tilføj en Ekstra Bruger eller et andet telefon- eller mobilt internet abonnement, der giver mening for jeres forbrug,

3. Så er du klar til at bruge din 3Family-løsning.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.