Køb i 3Butik
Hvis du fortryder et køb af et abonnement uden hardware foretaget i en 3Butik, skal du kontakte 3 senest 14 dage efter aftalens indgåelse.
Abonnementet må ikke været taget i brug. Det betyder, at du ikke må sætte SIM-kortet ind i din telefon/tablet/router eller på anden måde aktivere dit SIM-kort.
Ved køb af hardware har du 14 dages fortrydelsesret fra købsdagen betinget af, at du leverer hardware tilbage i ubrudt emballage og kontakter 3 inden fristen på 14 dage.
Ovenstående gælder kun køb i butik.
Din fortrydelsesret bortfalder, hvis du ikke henvender dig i en 3Butik, inden fristen på 14 dage er udløbet.
Du kan fortryde dit køb i en 3Butik.
Køb via kundeservice eller på www.3.dk
Ved køb af abonnement uden hardware via 3’s kundeservice eller på www.3.dk, har du 14 dages fortrydelsesret fra aftalens indgåelse.
Ved køb af hardware har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Du kan fortryde dit køb ved at sende din vare retur med den vedlagte returlabel.
Har du mistet dit returlabel, hæfter du selv for fragten retur og skal sende pakken til:
HI3G Denmark ApS – Postboks 200, 0914, Københavns Pakkecenter, Danmark.
Bemærk: Varer der købes igennem kundeservice eller www.3.dk kan ikke returneres i en 3Butik, og skal altid sendes til ovenstående adresse.
Din fortrydelsesret bortfalder, hvis du ikke sender din vare retur inden for 14 dage.
Hvis der konstateres en værdiforringelse på en vare, forbeholder vi os retten til at kræve betaling svarende til værdiforringelsen.
Ved returnering af en iPhone/iPad, skal du huske at slå ”Find min iPhone” fra. Det kan du gøre via indstillinger/iCloud/Find min iPhone inden returnering. Gør du ikke dette, er produktet værdiløst for 3, og du vil blive opkrævet betaling for produktets fulde pris.
Du kan læse mere om vores salgs- og leveringsbetingelser eller vores Abonnementsvilkår her.
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder