Med 3Kontakt får I en alt-i-én kommunikationsløsning, der samler omstilling, kundecenter og samarbejdsværktøjer, og gør hverdagen mere enkel. 3Kontakt er kort sagt jeres genvej til bedre og mere effektiv kommunikation med kunder og kolleger.
Med vores nye brugerflade er softphone blevet mere intuitiv og nemmere at navigere i – og nu også tilgængelig via browser. Det betyder, det er blevet endnu nemmere at chatte, sende SMS, omstille opkald, se dine kollegers tilgængelighed og meget mere.
3Kontakt samler alle funktioner til administrering af for eksempel kaldsflow, automatiserede beskeder, telefonkøer og skiftende åbningstider. Og nu har vi tilføjet nye funktioner som text-to-speech og automatisk indhentning af helligdage, der gør din hverdag mere enkel og giver dig mere overskud.
Er du allerede kunde hos os i dag og er interesseret i den nye brugerflade, så kontakt os her
Vi ved, at alle opkald tæller – uanset størrelsen af din virksomhed. Kunderne skal opleve en professionel virksomhed, hver gang de ringer til jer, og det kan 3Kontakt hjælpe jer med.
Køfunktion med ubegrænset antal opkald.
Hold telefonkonferencer.
Kalenderintegration til Office 365.
Interaktiv tastemenu.
Samarbejde er én af de vigtigste funktioner i en virksomhed, og med 3Kontakt sikrer I, at jeres medarbejdere har de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt sammen.
Komplet telefonbog.
Chat via mobil eller softphone og få det hele logget ét sted.
Opkaldshistorik i både softphone og app.
Beskeder om ledighed af medarbejdere.
Spar tid og optimér arbejdsgange Når I samler omstilling, kundecenter og samarbejde i én løsning, bliver hverdagen mere overskuelig og det bliver nemt at skabe mere effektive processer. 3Kontakt samler: Omstilling, mobiltelefoni, softphone, IP-bordtelefoner, chat og SMS samt integration af f.eks. Microsoft Teams.
Gør jeres virksomhed klar til fremtiden Med 3Kontakt får I en fleksibel omstillingsløsning, kombineret med markedets bedste mobilabonnementer. 3Kontakt bygger på Europas førende telefoniplatform, og er i konstant udvikling for at forbedre jeres oplevelse – hvilket sikrer, at jeres firma er klar til fremtidens udfordringer.
Kom tættere på kunder og samarbejdspartnere Alle opkald bliver besvaret af den rette medarbejder, når I samler jeres kommunikation i 3Kontakt. Jeres kunder kommer altid igennem på hovednummeret, selv når I har mest travlt, og internationale numre gør jeres firma mere global.
Integrér jeres systemer med 3Kontakt: Microsoft Teams, HubSpot, SalesForce, Zendesk, Lime CRM, Upsales, etc.
Tilknyt lokalt hovednummer i mere end 30 lande, og benyt det til nummervisning ved udgående opkald.
Optag opkald automatisk fra mobil, softphone og bordtelefon med henblik på dokumentation, træning og evaluering.
Optimér bemanding, kontrollér KPI’er og forbedr kaldsflowet med udgangspunkt i data.
- Hans Slott, IT-ansvarlig hos GroupM
- Mathias Emil Nielsen, stifter og IT-Nørd hos GladTeknik
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.