Hos 3Business har Zanity IT deres egen rådgiver, som altid er der, når de har brug for det.
Kunderne hos Zanity IT efterspørger ikke kun de IT-løsninger, virksomheden udvikler til kreative brancher. Også mobilabonnementerne, som Zanity IT formidler gennem 3Business, er der efterspørgsel på. Derfor er Rikki Loft, der ejer virksomheden, jævnligt i dialog med sin rådgiver, og han sætter stor pris på den service, han får:
”Servicen er helt suveræn. Vores rådgiver gør et stort arbejde ud af at sætte sig ind i både mig og mine kunder, så hun forstår vores behov, og hun er der, når jeg har brug for hende. Jeg bliver altid taget seriøst, og det gør, at jeg aldrig føler mig som en lille fisk i havet”, siger Rikki Loft og tilføjer:
”Ved andre teleselskaber har jeg oplevet, at det kan tage lang tid at fikse et problem, fordi der skal flere led indover. Hos 3Business er der stor fleksibilitet, og der er en flad struktur, så hvis jeg har noget, der skal løses, bliver det ordnet med det samme”.
Netop kundeservicen er noget, 3Business lægger stor vægt på. Det er vigtigt, at alle kunder bliver onboardet ordentligt, og de får en god oplevelse fra dag et. Det kan Rikki Loft nikke genkendende til:
”Når mine kunder køber større 3Business-løsninger, er der en implementeringskoordinator med hele vejen. Koordinatoren kommer ud og sætter det hele op og sørger for, at alt spiller. Det giver både mig og mine kunder stor tryghed”.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.