Vi sparer et signifikant beløb om året

Triumph 

Triumph blev grundlagt tilbage i 1886, med det formål, at de ville skabe komfortabelt og understøttende undertøj, der forbedrer kvinders livskvalitet – dette er stadig deres mål i dag. Det store internationale firma, der er verdens største producent af lingeri, har afdelinger og kontorer i hele verden. Derfor valgte de 3Business, som telepartner, tilbage i 2020, da virksomheden kunne tilbyde deres medarbejdere udlandstelefoni og at de kunne ringe gratis fra Danmark til udlandet uden merpris.

Siden har Triumph også fået 3Business Bredbånd i norden – en 5G løsning med router og SIM-kort, som giver medarbejderne en lynhurtig forbindelse også i Triumph butikkerne.

  • ”Da 5G kom var der ikke rigtig nogen grund til ikke at køre mobilt bredbånd, fordi hastigheden er jo helt vanvittig til blandt andet vores butikker, men også til vores medarbejdere”, fortæller Kenneth Skovby, Commercial Sales Director NX, BX and UK, Triumph.

I og med virksomheden håndterer meget salgsdata havde de brug for en hurtig forbindelse, som endda kunne spare dem data og omkostninger.

  • ”Vi har skåret 90 % af omkostninger på data væk med 5G og mobiltelefoni. Vi sparer altså et signifikant beløb om året ved at have skiftet til 3Business”, siger Kenneth.

Om netværket generelt hos 3, og om dækningen, er Kenneth meget positiv overrasket.

  • ”I forhold til skrønen om at 3 ikke har dækning, må jeg bare sige, at det ikke er sandt. 3 har rigtig god dækning og et stabilt netværk. Jeg pendler meget mellem Jylland og Sjælland, og jeg har altid 5G i bilen. Jeg har aldrig udfald og jeg er vild med at 5G fra 3Business fungerer så godt uden fiber”, uddyber Kenneth.

Han fortæller også, at de er glade for ikke at have fiber, netop fordi den løsning de har hos 3Business skaber endnu mere stabilitet hos dem. end en fiberløsning.

Den vildeste kundeservice

Kenneth beretter om det onboarding team, der mødte ham og Triumph, da de skulle overgå til 3Business i 2020.

  • ”Jeres onboarding team er helt utroligt. Jeg har aldrig oplevet en vildere kundeservice. Den kunderelation vi har med hinanden, er uundværlig. Vi føler vi bliver passet godt på”. Uddyber Kenneth.

Kenneth er også glad for den after-sales services, som 3Business også tilbyder. Her er de altid opdateret på de nyeste løsning og nyeste hardware. En service som ikke altid har været til stede hos deres tidligere teleselskab.

Har I brug for rådgivning omkring den bedste løsning for jer?

Få vejledning af vores business rådgivere, der står klar til at hjælpe jer.

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.