Som mediebureau med 550 ansatte i Danmark er der i høj grad run på den interne kommunikation hos GroupM. Derudover er medarbejderne hver dag i dialog med mange nye og eksisterende kunder, som bureauet vil give den bedst mulige service.
Derfor efterspurgte GroupM et kommunikationsværktøj, der kunne optimere deres processer, og som samtidig ville gavne deres kunder. Det har de fået med 3Kontakt:
”3Kontakt har gjort arbejdsdagene mere smidige og reduceret vores medarbejdertimer og teleudgifter. Faktisk har vi skåret hele 38% af udgifterne - blandt andet fordi vi ikke længere har behov for fastnetlinjen - og nu bliver kunderne taget mere professionelt imod, når de ringer til os”, siger Hans Slott, IT-ansvarlig hos GroupM.
Han uddyber med, at det i 3Kontakt-appen er nemmere at slå kollegaer op end i Outlook, og at det forbedrer arbejdsgangene, at man i appen kan se, om en kollega er til møde eller til frokost. Det gør også, at receptionistfunktionen i 3Kontakt er blevet et vigtigt arbejdsredskab for GroupM:
”Før måtte receptionisterne sidde og udarbejde en liste om morgenen, ud fra hvem der var tilgængelige, syge eller på ferie. Det behøver de ikke nu. Samtidig har vi fået velkomsthilsen og køfunktion, så kunderne automatisk stilles rigtigt igennem. Receptionisternes arbejde er optimeret, og kundeservicen er væsentligt forbedret”, siger Hans Slott.
Skulle GroupM få brug for hjælp til 3Kontakt, har de hos 3Business en personlig rådgiver, som de altid kan henvende sig til, og det giver dem arbejdsro:
”Servicen hos vores rådgiver er helt fænomenal. Hjælpen er der med det samme, og det bidrager også til, at vi arbejder mere effektivt”.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.