Inden en reparation

Inden en reparation

Husk inden du indleverer din mobil/tablet til reparation:

  • Gem alle data og lav en sikkerhedskopi af din mobil/tablet. Billeder, apps osv. vil nemlig blive slettet ved reparation
  • Deaktivér din låsekode/sikkerhedskode på mobil/tablet
  • Særligt for iPhone/iPad: Deaktivér ”Find min iPhone/iPad” (via indstillinger eller via iCloud.com)

Vigtigt at vide:

  • Din mobil/tablet vil blive opdateret med den nyeste version af styresystemet
  • Vi bestræber os på, at du får din mobil/tablet tilbage fra reparation inden for 14 dage
  • Din mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 mdr. efter, at du har fået besked om, at den er retur i din 3Butik
  • Det koster 275 kr. i undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig, at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og du stadig ønsker din mobil/tablet retur.

Er du i tvivl om dine rettigheder, kan du læse mere her.

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder

Stadig brug for hjælp?

Så er du velkommen til at ringe til os.
Er du privatkunde, kan du ringe til os på 70 313 313.
Er du erhvervskunde, så kan du ringe til os på 70 313 000.

Du er også velkommen til at skrive til os - så sørger vi for at vende tilbage hurtigt med svar på dine spørgsmål.

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder