Tyveri og reparation

Inden en reparation

Husk følgende når du indleverer din mobil/tablet:

  • Gem alle data og lav en sikkerhedskopi af din mobil/tablet. Billeder, apps osv. vil nemlig blive slettet ved reparation

  • Deaktivér din låsekode/sikkerhedskode på mobil/tablet

  • Særligt for iPhone/iPad: Deaktivér ”Find min iPhone/iPad” (via indstillinger eller via iCloud.com)

Vigtigt at vide:

  • Din mobil/tablet vil blive opdateret med den nyeste version af styresystemet.

  • Vi bestræber os på, at du får din mobil/tablet tilbage fra reparation inden for 14 dage.

  • Din mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 mdr. efter, at du har fået besked om, at den .er retur i din 3Butik.

  • Det koster 275 kr. i undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig, at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og du stadig ønsker din mobil/tablet retur.

Er du i tvivl om dine rettigheder, kan du læse mere i hjælpeartiklen omhandlenden dine rettigheder ved reparation.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.