Tyveri og reparation

Dine rettigheder ved reparation

Du har selvfølgelig reklamationsret hos 3, på fejl og mangler ved et produkt, der er købt hos os.

Som virksomhed har du som udgangspunkt en frist på 2 år til at reklamerer over mangler på varer købt hos 3. På Apple-produkter købt hos 3 er reklamationsfristen dog 1 år.

Hvis din reklamationsret er udløbet eller skaden skyldes fejlhåndtering fra din side, skal du selv betale for reparationen. Vær opmærksom på, at fugtskader og fysisk overlast af din mobil/tablet ikke er dækket af din reklamationsret.

Bemærk, at det koster 275 kr. i undersøgelsesgebyr, hvis skaden ikke er omfattet af din reklamationsret og du ønsker din mobil/tablet retur uden reparation. Dog kan der være andre forhold der gælder, hvis du har 3Forsikring.

Du kan se Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens video for at få svar på spørgsmål om dine rettigheder i forbindelse med reparationer eller læse mere på www.forbrug.dk.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.