Du har selvfølgelig reklamationsret hos 3, på fejl og mangler ved et produkt, der er købt hos os.
Som virksomhed har du som udgangspunkt en frist på 2 år til at reklamerer over mangler på varer købt hos 3. På Apple-produkter købt hos 3 er reklamationsfristen dog 1 år.
Hvis din reklamationsret er udløbet eller skaden skyldes fejlhåndtering fra din side, skal du selv betale for reparationen. Vær opmærksom på, at fugtskader og fysisk overlast af din mobil/tablet ikke er dækket af din reklamationsret.
Bemærk, at det koster 275 kr. i undersøgelsesgebyr, hvis skaden ikke er omfattet af din reklamationsret og du ønsker din mobil/tablet retur uden reparation. Dog kan der være andre forhold der gælder, hvis du har 3Forsikring.
Du kan se Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens video for at få svar på spørgsmål om dine rettigheder i forbindelse med reparationer eller læse mere på www.forbrug.dk.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.