Skal din mobil/tablet repareres, kan alle 3Butikker hjælpe dig med at sende den til reparation. Du skal blot medbringe din ødelagte mobil/tablet og din købskvittering.
Du har også mulighed for at oprette en reparationssag ved at kontakte kundeservice. Vi betaler selvfølgelig portoen, men vær opmærksom på, at du selv skal printe nogle dokumenter ud, som skal sendes sammen med din mobil/tablet til værkstedet.
Er du ikke længere kunde hos os, kan du stadigvæk sende din enhed som du har købt hos os, til reparation. Kontakt blot en 3Butik eller Kundeservice.
Bemærk, har du 3Forsikring, kan du læse mere i vores hjælpeartikel omhandlende anmeldelse af forsikringsskade.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.