Som ny kunde har du mulighed for at vælge det, når du køber et mobil- eller bredbåndsabonnement på 3.dk/business eller i en 3Butik.
Som eksisterende kunde kan du nemt tilføje tilvalg til dit abonnement via 3Business Selvbetjening.
1. Vær opmærksom på, at det kræver, at du logger ind som administrator for at kunne tilføje tilvalg.
2. Når du er logget ind, trykker du på Abonnmenter i menuen, som ligger øverst på siden.
3. Når du kan se dét abonnement, som du ønsker at koble TV 2 Play til, skal du trykke på plusset til højre for abonnementet.
4. Udfra listen over Tilvalg, vælger du den ønskede pakke ved at trykke på Tilføj.
5. Indtast den mail, som du ønsker at tilmelde og tryk derefter på Tilføj.
6. Efter købet vil du modtage en mail med adgangskode, via den mailadresse du har angivet ved købet.
Virker TV 2 Play i udlandet?
Det er mulig at anvende TV 2 Play i udlandet, men der er dog begrænsninger for, hvad TV 2 har rettigheder til at vise i lande udenfor Danmark.
Hvor mange kan være på ad gangen?
Der kan være op til fem brugere logget på ad gangen. Der er dog kun én person, der kan streame ad gangen.
Er dataforbruget inkluderet i abonnementet?
Dataforbruget er ikke en del af TV 2 Play abonnementer som du køber. Forbruget takseres som almindelig data. TV 2 Play bruger op til 3 GB data i timen, alt efter hvilken kvalitet man vælger.
Kan jeg beholde min eksisterende TV 2 Play konto?
Du kan sagtens beholde dit eksisterende login, hvis du opretter dig med samme mail og samme pakke. Hvis du derimod ønsker en anden pakke end den du er tilmeldt direkte hos TV 2 Play, skal du opsige dit eksisterende abonnement hos TV 2 Play og derefter opsige det hos os.
Har du spørgsmål til dit eksisterende abonnement hos TV 2 Play, bedes du kontakte TV 2 Play. Har du spørgsmål til dit TV 2 Play abonnement hos os, kan du kontakte vores kundeservice.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.