Hvis uheldet er ude, skal I udfylde en skadesanmeldelse og afvente svar herpå. Bliver jeres skadesanmeldelse godkendt, skal I oprette en reparationssag.
Reparationssagen kan oprettes på to måder:
Henvend jer i den lokale 3Butik.
Kontakt erhvervsservice.
Hvis I oplever tyveri, skal I kontakte os med det samme på 70 313 123, så I undgår misbrug af jeres produkt.
Husk også at melde tyveriet til politiet og vær sikker på, at de får IMEI-nummeret registreret i politirapporten.
I kan finde IMEI-nummeret på købskvittering. Mangler I købskvitteringen, kan I altid ringe ind til erhvervsservice og få denne tilsendt.
Udfyld en skadesanmeldelse hurtigst muligt og afvent svar. Sker tyveriet i udlandet, skal I melde det til det lokale politi og ellers følge ovenstående guide.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.