Når I overfører jeres fastnetnummer til os, vil I oftest opsige jeres fastnetlinje. Derfor skal I være opmærksomme på, at eventuelle services, eller tjenester, som I har tilknyttet til fastnetnummeret, måske ikke kan benyttes længere. Undersøg derfor disse services, inden fastnetnummeret overføres til os.
Vær særlig opmærksom på følgende services:
Dankort
Dankortterminaler benytter ofte en fastnetlinje, og I skal derfor kontakte jeres nuværende leverandør for at høre, hvilke muligheder der findes, for at den fremtidigt kan benyttes.
Alarm
Alarmer kan også være tilknyttet en fastnetlinje. For ikke at miste kontakten til disse alarmer, anbefaler vi, at I kontakter jeres alarmselskab, for at høre om forbindelsesmulighederne for alarmerne. Hvis I har en alarm, der kan håndtere både fastnet- og mobilforbindelse, kan alarmselskabet hjælpe jer med at ændre jeres forbindelsesmetode, så den vil kunne sættes op med jeres mobilabonnement hos os.
Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål
Se andre kontaktmuligheder