Når I flytter jeres fastnetnummer til os, opsiges fastnetlinjen typisk hos jeres tidligere udbyder.
Det er derfor vigtigt at være opmærksom på, at visse services eller tjenester, der er forbundet med fastnetnummeret, muligvis ikke længere vil fungere.
Vi anbefaler, at I undersøger disse services, inden nummeret overføres.
Dankortterminaler Mange dankortterminaler bruger en fastnetlinje. Kontakt jeres nuværende leverandør for at finde ud af, hvilke alternativer der findes for fremtidig brug.
Alarmer Alarmer kan være koblet til en fastnetlinje. For at sikre, at alarmerne fortsat fungerer, bør I kontakte jeres alarmselskab og undersøge mulighederne for opkobling. Hvis alarmen understøtter både fastnet- og mobilforbindelse, kan alarmselskabet hjælpe med at skifte til mobilforbindelsen, så den fungerer med jeres mobilabonnement hos os.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.