Abonnement og nummer

Bestil nyt SIM-kort/eSIM

Du kan bestille et nyt SIM-kort eller eSIM på tre måder:

  • Besøg en 3Butik, hvor det skal være Business Administrator, der fremviser et gyldigt billede-ID for at bestille.

  • Bestil et SIM-kort eller eSIM via 3Business Selvbetjeningen. Et fysisk SIM-kort sendes til din CVR-adresse inden for to arbejdsdage. Se guiden for bestilling nedenfor.

  • Kontakt erhvervsservice, hvor Business Administrator kan bestille et SIM-kort eller eSIM for dig.

Prisen for et nyt SIM-kort er 100 kr. inkl. moms og vil blive opkrævet på den næste regning. Hvis du er eksisterende kunde og ønsker et eSIM, kan du skifte dette gratis.

Sådan bestiller du et nyt SIM-kort/eSIM via 3Business Selvbetjeningen

1. Du logger ind på 3Business Selvbetjeningen

Billedet viser login siden til Business Selvbetjeningen.

2. Du vælger Abonnementer

Billedet viser Slevbetjeningens forside.

3. Du vælger nu det ønskede abonnement

Billedet viser abonnementsoversigten på Business Selvbetjeningen.

4. Du klikker på Bestil/aktiver SIM-kort og trykker på Næste

Billedet viser detaljesiden for et specifikt abonnement i Business Selvbetjeningen.

5. I dette eksempel, vises valg af Bestil fysisk SIM-kort

Billedet viser den meddelelse som kommer frem efter man har trykke på "Bestil/aktiver SIM-kort".

6. Afslut ved at klikke på Bestil SIM-kort

Billedet viser bekræftelsesmeddelelsen ved bestilling af SIM-kort på Business Selvbetjeningen.

7. SIM-kortet er nu bestilt

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.