Hvis du har bestilt et nyt abonnement, skal du indtaste din PUK-kode for at bruge dit SIM-kort, som findes på bagsiden af SIM-kortholderen. Når du har indtastet koden, kan du vælge en personlig PIN-kode. Derefter er dit SIM-kort klar til brug.
Hvis du har bestilt et eSIM, skal du først aktivere det via 3Business Selvbetjening, før du kan bruge det på din enhed.
Hvis du har modtaget et erstatnings-SIM-kort, skal du aktivere det, før du kan bruge det.
1. Log ind på Mit 3 selvbetjeningen og Tryk på Abonnementer
2. Tryk derefter på Bestil/Aktiver SIM-kort
3. Vælg Aktiver nyt SIM-kort
4. Indtast SIM-kort nummeret og PUK-koden. Bemærk, du finder din PUK-kode på selve SIM-kortet/eSIM
5. Dit SIM-kort/eSIM er nu aktiveret.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.