Abonnement og nummer

Aktivering af nyt SIM-kort/eSIM

Hvis du har bestilt et nyt abonnement, skal du indtaste din PUK-kode for at bruge dit SIM-kort, som findes på bagsiden af SIM-kortholderen. Når du har indtastet koden, kan du vælge en personlig PIN-kode. Derefter er dit SIM-kort klar til brug.

Hvis du har bestilt et eSIM, skal du først aktivere det via 3Business Selvbetjening, før du kan bruge det på din enhed.

Hvis du har modtaget et erstatnings-SIM-kort, skal du aktivere det, før du kan bruge det.

Sådan aktiverer du dit nye SIM-kort eller eSIM via 3Business Selvbetjening

1. Log ind på Mit 3 selvbetjeningen og Tryk på Abonnementer

Billedet viser Slevbetjeningens forside.

2. Tryk derefter på Bestil/Aktiver SIM-kort

Billedet viser hvor man kan bestille og aktivere SIM-kort til abonnementet.

3. Vælg Aktiver nyt SIM-kort

Billedet viser hvordan man vælger "Aktiver nyt SIM-kort"-funktionen.

4. Indtast SIM-kort nummeret og PUK-koden. Bemærk, du finder din PUK-kode på selve SIM-kortet/eSIM

Billedet viser det sidste trin ved aktivering af SIM-kort.

5. Dit SIM-kort/eSIM er nu aktiveret.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.