Abonnement og nummer

Flyt fastnetnummer til mobil

Når I køber et mobilabonnement hos os, kan I vælge at overføre jeres nuværende fastnetnummer fra jeres tidligere teleselskab. Dette kræver, at I opretter 3Firmanummer og fortsat har et mobilnummer, som I foretager opkald fra. Med 3Firmanummer bliver alle opkald til jeres fastnetnummer automatisk viderestillet til mobilen.

Hvis vi mangler oplysninger fra jer for at kunne flytte jeres nummer, vil I modtage besked via SMS eller mail. I skal derefter udfylde en fuldmagt til flytning af fastnetnummeret.

Vær opmærksom på disse forholdsregler

  • TDC Duet: Flyt først jeres mobilnummer fra TDC til os, og flyt derefter fastnetnummeret. Gør I det i omvendt rækkefølge, vil TDC lukke jeres mobilnummer, og vi kan ikke flytte det.

  • Telenor Yndlingsnummer: Flyt først jeres fastnetnummer fra Telenor til os, og flyt derefter mobilnummeret. Gør I det i omvendt rækkefølge, vil Telenor lukke jeres fastnetnummer, og vi kan ikke flytte det.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.