Når I køber et mobilabonnement hos os, kan I vælge at overføre jeres nuværende fastnetnummer fra jeres tidligere teleselskab. Dette kræver, at I opretter 3Firmanummer og fortsat har et mobilnummer, som I foretager opkald fra. Med 3Firmanummer bliver alle opkald til jeres fastnetnummer automatisk viderestillet til mobilen.
Hvis vi mangler oplysninger fra jer for at kunne flytte jeres nummer, vil I modtage besked via SMS eller mail. I skal derefter udfylde en fuldmagt til flytning af fastnetnummeret.
TDC Duet: Flyt først jeres mobilnummer fra TDC til os, og flyt derefter fastnetnummeret. Gør I det i omvendt rækkefølge, vil TDC lukke jeres mobilnummer, og vi kan ikke flytte det.
Telenor Yndlingsnummer: Flyt først jeres fastnetnummer fra Telenor til os, og flyt derefter mobilnummeret. Gør I det i omvendt rækkefølge, vil Telenor lukke jeres fastnetnummer, og vi kan ikke flytte det.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.