Der kan være flere årsager til, at jeres nummer ikke kan flyttes til os. Her er de typiske fejl og, hvordan I løser dem:
I skal kontakte det pågældende selskab og annullere flytningen. Derefter udfylder I en ny fuldmagt for nummerflytning til os. Mangler vi en fuldmagt, skal I udfylde og indsende en fuldmagt for nummerflytning af mobil- eller fastnetnummer.
Ejeren af abonnementet skal udfylde og indsende fuldmagten. Hvis I er usikre på, hvem der skal underskrive, kan det ses på jeres faktura eller ved at kontakte jeres tidligere teleselskab.
I skal udfylde en fuldmagt med det korrekte nummer. Dette kan findes på SIM-kortet eller ved at kontakte jeres tidligere teleselskab.
I skal kontakte jeres tidligere teleselskab for at få ophævet blokeringen. Når blokeringen er fjernet, skal I give os besked, så vi kan starte flytningen af nummeret.
I skal kontakte jeres tidligere teleselskab for at få det genåbnet. Når det er gjort, sender I en mail til vores nummerportering, så vi straks kan igangsætte nummerflytningen.
Stadig brug for hjælp?
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.