Abonnement og nummer

Fejl ved nummerflytning

Der kan være flere årsager til, at jeres nummer ikke kan flyttes til os. Her er de typiske fejl og, hvordan I løser dem:

Nummeret er i gang med at blive flyttet til et andet teleselskab

I skal kontakte det pågældende selskab og annullere flytningen. Derefter udfylder I en ny fuldmagt for nummerflytning til os. Mangler vi en fuldmagt, skal I udfylde og indsende en fuldmagt for nummerflytning af mobil- eller fastnetnummer.

I står ikke som ejere af nummeret

Ejeren af abonnementet skal udfylde og indsende fuldmagten. Hvis I er usikre på, hvem der skal underskrive, kan det ses på jeres faktura eller ved at kontakte jeres tidligere teleselskab.

Vi mangler jeres SIM-kortnummer

I skal udfylde en fuldmagt med det korrekte nummer. Dette kan findes på SIM-kortet eller ved at kontakte jeres tidligere teleselskab.

Jeres nummer er blokeret

I skal kontakte jeres tidligere teleselskab for at få ophævet blokeringen. Når blokeringen er fjernet, skal I give os besked, så vi kan starte flytningen af nummeret.

Nummeret er ikke aktivt

I skal kontakte jeres tidligere teleselskab for at få det genåbnet. Når det er gjort, sender I en mail til vores nummerportering, så vi straks kan igangsætte nummerflytningen.

Stadig brug for hjælp?

Ring til os

Privat

Erhverv

70 313 313

70 313 000

Teknisk support

70 313 313

Åbningstider

Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16

Weekend/helligdage: Lukket

Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.