Vi lever af glade kunder, og vi er villige til at gå det ekstra skridt for at vores kunder får en god oplevelse og den rigtige opstart hos 3Business. Derfor vil I også opleve, at opstartsfasen og onboardingen hos os handler om at skabe tryghed.
Så snart jeres virksomhed overgår til 3Business, står vi klar med en fast onboarding koordinator, der hjælper jer i gang og sætter den nemmeste løsning op i fællesskab med jer.
Uanset hvilken løsning jeres virksomhed vælger, hjælper vores dygtige onboardings team jer med den aktuelle løsning. Nedenfor har vi samlet et nemt overblik over vores onboarding faser.
Så snart jeres rammeaftale er på plads og underskrevet, sender vi jer hele aftalen således I får et overblik over jeres introduktion hos 3Business. Vi sørger naturligvis for at besvare de spørgsmål I måtte have, samt afholde et opstartsmøde med jer. For at overgå til 3Business, så simpelt som muligt, hjælper vi jer med SIM-kort, brugerark, bindingsperiode og nummerflytning, så I sparer mest mulig tid og kan koncentrere jer om jeres arbejde. Vi informerer jer derudover omkring tekniske installationer (hvis dette er valgt), Omstilling, 3Split, Teams Connect mm. I denne fase laver vi en præcis køreplan for jer og hvordan vi bedst koordinerer det praktiske med jer. Denne fase er enormt vigtig for os, da vi behovsafdækker og vil yde den bedst mulige service for jer.
Når onboarding koordinatoren har samlet hele løsningen til jer, er I på plads. Vi sender jeres nye SIM-kort senest 14 dage inden i går live og vi bygger jeres løsning op.
Har I valgt at tilføje Omstilling, 3Split eller Teams Connect til jeres løsning hjælper vi jer enten med at sætte dette op eller sender en tekniker ud, der hjælper jer*.
I kan finde mere information om vores løsninger her.
I denne fase gør vi alt klar og sørger for det hele er på plads.
For os handler det om at skabe tryghed og derfor er det vigtigt for os at sørge for at I har modtaget jeres SIM-kort, at nummerflytningen er bekræftet, samt om jeres brugerark og selvbetjeningsoplysninger er korrekte.
Vi tjekker også om jeres e-mail er sat korrekt op og afklarer den ønskede betalingsløsning. Til sidst gennemgår vi 3Kontakt og afdækker de tekniske krav til installationen.
Nu er alt på plads og I er klar til at gå live med 3Business. I denne proces gennemgår vi jeres fakturaer og tager en snak omkring jeres opsætning. Vi gennemgår alle relevante punkter, så I altid føler jer tryg ved den aftale I har hos os.
Vi sikrer altså, at alt er som det skal være og at I er glade for jeres nye løsning hos os. Vi afklarer øvrige spørgsmål til opstartsperioden og sørger for jeres SIM-kort fungerer som de skal.
Patrick Jørgensen, ONBOARDING KOORDINATOR, VIP
Sarah Thomsen, ONBOARDING KOORDINATOR, VIP
I får den fulde kontrol over jeres løsning, fordi I selv skal benytte den! I kan altid justere eller tilpasse jeres abonnementer eller løsninger, så I kan forblive mest muligt effektive og konkurrencedygtige. Læs mere om de mange fordele ved 3Business lige her.
...klare det praktiske og hjælpe jer trygt og roligt i gang. ...koordinere og opsætte jeres abonnementer efter behov. ...følge jer helt til dørs og fortsætte med at være der for jer!
Vi kender til de krav, virksomheder stiller deres IT – og telefoniløsning. Og vi ved, hvor vigtigt det er at komme i kontakt med kunder, samarbejdspartnere og kollegaer.
3Business har som mission at gøre alle vores kunder glade. Vi lever af at yde den bedst mulige service, således I kun skal koncentrere jer om hvad der er vigtigst for jer, jeres arbejde. Derfor tilbyder vi også at skræddersy jeres abonnement alt efter jeres behov. Vi stiller en rådgiver og en fast onboarding koordinator til rådighed, således vi i samarbejde kan designe og bygge jeres løsning.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.