WiFi opkald er en teknologi, som gør det muligt for dig at vælge netværket fra en WiFi router til at foretage opkald og sende beskeder - i stedet for det normale mobilsignal.
Med WiFi opkald finder telefonen automatisk ud af, om dit opkald skal foretages via WiFi eller mobilnettet - og som bruger ringer du blot, som du plejer.
Det betyder, at du og dine medarbejdere let kan ringe over WiFi, hvis I befinder jer i bygninger, hvor mobilsignalet har svært ved at trænge igennem.
Du skal have en god WiFi forbindelse for at kunne foretage WiFi opkald.
Læs mere om vores internet løsninger her.
WiFi opkald er inkluderet i alle typer mobilabonnementer - uanset datamængde.
Læs mere om vores mobilabonnementer her.
Du skal bruge en mobil, der understøtter funktionen WiFi opkald.
Se vores udvalg af mobiler her.
I vores mobilvejledninger kan du se, hvordan du slår det til på din mobil.
Åben "Indstillinger på din iPhone og vælg fanen "Telefon".
Vælg menupunktet "Wi-fi opkald" for at tilgå disse indstillinger.
Klik på knappen ved menupunktet "WiFi opkald" for at aktivere tjenesten.
Har du ikke en iPhone, kan du se i vores mobilvejledninger, hvordan du aktiverer det på netop din mobil.
Med et 3Business taleabonnement kan du kvit og frit gøre brug af WiFi opkald - hvis du har en mobil, der understøtter teknologien.
Vær opmærksom på, at lydkvaliteten på dit WiFi opkald afhænger af forbindelsen til din router. Signalforstyrrelse kan f.eks. skyldes afstanden til routeren, at der er mange på netværket, eller at møbler o.lign. blokerer for forbindelsen.
Bliv kontaktet, hvis du ønsker et 3Business taleabonnement.
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.